30 Ocak 2014 Perşembe

Bekliyorum

Bugün mü öleceğim?
öğleden sonra mı
akşam mı?..

Yoksa yarın mı?

Uykumda mı öleceğim acısız?
rüyadan tek bilet su gibi geçiş?..
Doğrudan anagemiye mi ışınlayacaklar
bedenim dahil mi kaybolacağım?
yoksa bildiğin klasik ölüm mü?
cesedim burada, evimde?

Moda bakın geldiğim...
pek arlanmaz, doğrucu Arıza Adam...

Gördünüz mü?
gördünüz mü dostlar?..
kırdı mı tek bir kişi bile umutlarını
tutunamıyor insan kral da olsa
şah da olsa
sultan da olsa...
gönlün kalmadıysa hayata
altın zincirlerle bağlasalar
olmuyor
gözüm artık hep yukarıda semalarda...

Benden bu kadar dedim
çoktan seçimimi yaptım
bağlarımı kopardım
bekliyorum ölümü
şeklini de sınırlandırmadan
Yaratan'ın huzurunda.

Bugün mü öleceğim
öğleden sonra mı?
akşam mı?..

sadece bekliyorum.


ARIZA ADAM
Ömer Dalman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder