19 Şubat 2014 Çarşamba

Bu durumlar

Akşam oldu uyandım güzellik uykumdan yine.
Çilekeşlerin kaçınılmazıdır zamansız uykular.
Sonsuza göçün dayanılmaz özleminde
Vazgeçilmezimdir benim bu durumlar.


Ağlasam yok
sakatlansam yok
ölsem hatta yok anlayanım.
Tek dileğim biraz sıcaklık, biraz sevinçti benim...
Ömrümü törpüledim ben bu uğraşla
sonsuza sarılmışım artık
elbet geçer, biter bu durumlar.

Gecelerim uzun
gündüzlerim kalabalık
iş-güç, baskı, dırdır.
Şakülü şaşmış çocuk ruhumun
herşeye rağmen sizleri güldüren durumlar.

Ne yaptım ben
nerede hata ettim bilemedim
ne kadar uğraşsam da çözemedim
bu kadar uzak
bu kadar yalnız, sevgisiz
pes ettim
yeter ki geçsin, bitsin artık bu durumlar.

Vardı dersiniz birgün bir Arıza Adam
neşe saçardı
karışlardı nice alınları.
hayata bağladı coşkusuyla insanları
çilesi herkesinkinden dayanılmazdı
ahirete kadar gelmesin benle bu durumlar.


ARIZA ADAM
Ömer Dalman
19.02.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder