29 Mart 2014 Cumartesi

Günlük Sohbetler (26.03.2014)



Turkiye'de internetin antidemokratik sekilde sansure ugramasindan sonra sinirlenen Ariza Adam, gunluk sohbetine, seçimlere dort gun kala bu adaletsiz konuyu da hiddetle dahil etti!  


28 Mart 2014 Cuma

Bu akşam

İnadına ayyaş gibi
serserilerin şahı gibi
birilerinin üzerine tükürür gibi
şarap içiyorum bu akşam!

Kafam kıyak ama
ruhum alayına düşman!..

Ara ara tuvalete gidip
üzerlerine işer gibi içiyorum bu akşam!

Nikotin yüklü dumanım bana değil
onların karanlığına zarar!
Benim imanım, vatanım, bu topraklar
puştların hepsine koca bir dert bu akşam!

Şerefsizlerin tarlalarına
ekinlerine, binalarına, günahlarına
işer gibi içiyorum bu akşam!

Ayyaş deyip geçerler ama
biliyorum
eminim!
özgürlük aşkımız hepsini korkutuyor yine
bu akşam!..


ARIZA ADAM
Ömer Dalman
29.03.2014

17 Mart 2014 Pazartesi

Tapıyorum ben

Abazalar gibi
ağzımdan salyalar aka aka
gördüğüm her kadına değil
kadın'ın kendisine tapıyorum artık ben.

Hiç ediciliğine adamı
piç gibi sallayışına hormonlarını
dört bir yandan kuşatışına beynini
alev alev ruhunu yakışına tapıyorum ben.

Tek bir kadının efendiliğinde değil!
tek bir kadının cazibesinde
nazında, niyazında değil...
uğrunda savaşlar çıkarılan
düzenler alt üst edilen
bu dünyayı kendine köpek eden
kadın'ın kendisine tapıyorum ben.

Kaplara, ölçülere sığdırılamam
sizlerden yüksek not almak için çabalamam!
Bu yüzden hep yanlış anlaşıldım zaten.
Bir anda iltifatlarıma kanan o kadınlara değil
kadın'ın kendisine tapıyorum ben.


ARIZA ADAM
Ömer Dalman
17.03.2014

Fişleme çişleme kitleme :)))

15 Mart 2014 Cumartesi

Önemli olan

Her zaman söylemek değildir önemli olan
içindekini umarsızca dışa akıtmak değil...
Anlatabileceğinin anlaşılabileceği zaten belli
biraz da içinde tutmaktır ışığı önemli olan.

Olabildiğin'i kelimelere dökmeler, çırpınışlar
didinişlerin, etrafına ispat için çaban
kapat musluğunu ki arada
sarnıcındaki sana kalsın, biraz içine kapan.

Alkış mı beklersin, onay mı istersin, yapma!
Anlatabileceğinin anlaşılabileceği zaten belli
biraz rahat ol, bekleme fazlasını
O'nu kendinde görebildiğin kadarıdır önemli olan.

ARZ

Paralel Zina


Ulan buldum sonunda sizi! Allah belanızı versin e mi?!

Ben de diyordum "benim karı bana neden onbeş gündür vermiyor ve neden bana karşı bu kadar soğuk!" O kadar saf mı sandınız lan beni yüzüm temiz diye ha!? Zaten ajandasında da iş için bir sürü adamla yazışma ve şifreli notlar seziyordum da; on iki yıldır üstünde hiç durmamıştım! Meğer ben koynumda yılan beslemişim de on iki yıldır anlamamışım be birader!

Artık karımın bana vermemesinin nedeninin, onunla on iki yıldır içli-dışlı olan yapının eseri olduğunu biliyorum! Bal gibi bu bir paralel yapı operasyonudur!

Karım da bir de utanmadan, benim özel hayatıma sızarak, haftasonlarında başka karılarla olan emmeli-gömmeli beraberliklerimi kayda aldırmış! Bak şu hadsize! Adaletsiz şekilde, hukuk dışı şekilde edindiğin bu belgelerle benim zinalarım hakkında muvaffak olabileceğini zannediyorsun!? Bu ülkede adalet denen bir şey var be kadın! Sana ve bütün bu paralel yapının kurmaylarına bunun hesabı en kısa zamanda sorulacaktır! Gücünü paralel yapıdan almışsın da; biz de seni masum kuzu gibi kendi sütümüzle beslemişiz!

Sen benim on iki yıl boyunca istediğim karıyla düşüp kalktığımı bile bile bana bir şey deme; şimdi kalk tam da 17 aralığında bu yılın beni elaleme rezil et! Ner'de kaldı hem benim zina yapma özgürlüğüm?! Ner'de kaldı benim günah işleme özgürlüğüm!? Seni hadsiz hukuksuz seni!!!

İninize ineceğiz sizin ininize!


ARIZA ADAM
Ömer Dalman
16.03.2014

Ülkenin yarısı fişlendi o zaman

Facebook'u, twitter'ı ve ülkemizdeki bütün kurumları keskin gözlerle inceleme altına alıp, bütün vatanseverlerin fişlenmesine gerek yok. "Vatanseverler kimlerdir lannnnnn bu ülkede?!" diye sorun siz hele; zaten ülkenin en az yarısı öne çıkıp, bileklerine fişleme damganızı yapmanız için can atacaktır!