26 Nisan 2013 Cuma

Unutmadım!


















Unutmadım
unutmadım bana taktığın o yirmi bin'i...
unutmadım o yalaka imzalarını.
Kıçındaki kılları ağarmış vicdansızın yolunda
salya-sümük ellerini kovuşturan o adamı


unutmadım!

Emek hırsızı vampirliğinizi
geniş, ama dar gönüllü ışıksız o evi
verdiğimiz temiz gönül hizmetlerimizi
altından paraların aktığı 'o imansız dörtduvar işyerini'
bana yapılan gaddarca hadsizliği

unutmadım!
Zaman hesap sorar kardeş
o sormazsa Arıza Adam sorar
ne bekliyordun?!..

Hadsizliğe yapılmış yanaşmalık da günahtır bizde
yukarıdan izleyen gözler kapanmazbu gönül hakkını helal etmedikçe
çekeceğin çileler aklanmaz
unutmadım...

Selam olsun kıçındaki kılları ağarmış
emek hırsızı vampire
ve onun kanına elini açmış
bütün aç gönüllere!
İllâ ki acısı çıkacak kursağınızdan
eli maşalı zebaniler bekliyoryirmi bin değil
yirmi bin yıl çıkacak acısı ahirette!
Unutmadım...
Ne o vampir, moruk emek hırsızını
ne de onun yalakasını...

Kasenizden kanlar taşarken afiyetle
geceleri üstünüzdeydi hep ruhum
ağızlarınız lekelenmiş
ellerinizde o pis peçeteler
ve toprağınızda nice meçhul kadavralar...

Unutmadım!


ARIZA ADAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder