23 Aralık 2013 Pazartesi

İnadına yaratıcılık, inadına ayarsızlık!



Mevkii fena yüksek ve iş dünyasında tanınmış büyüklerimden biri bazen "olm yeterince rezil oldun, artık bırak şu işi beee!.." diye eposta atar durur bana yılda bir-iki kere. Hem de hiç yılmadan!..

Valla ben kendisini hiçbir zaman kale bile almadım. Çünkü ben sıradan şekilde gündüz işine gidip, akşam evine ev kedisi gibi gelip, kuyruğunu kıvırıp, sepetinde uyuklayan kedilerden olmayı asla kabullenemedim. Çünkü iş dünyasında bile arıza konuşmalarımı farketmiş gayet düzeyli tanıdıklarım var. Lafını bile etmiyorlar; sanatçılığıma ve marjinal kişiliğime veriyorlar sağolsunlar. E iş hayatında da öyle ya da böyle, benim bu halim, üstüne katma değer yaratıcılık olarak nitelendiriliyor genelde. Dakikada böyle doğaçlama konuşmalar yapabilen bir mimarın tasarım ve projelerdeki yaratıcılığını bir hayal etsenize!..

Hem sonra diyelim ki ben de fosile bağlamaya karar verdim ve oturup hayatım boyunca sadece mesleğimi icra ettim. İyi mi olacak? İnsanları güldüren, onları zaman zaman iğneleyen, ama mutlaka düşündüren bu bilge ruhlu çocuk olmasa hayat daha mı güzel olacak?! Asla... Ne kendimden ne sizlerden bu güzel ve hiddetli sinerjiyi esirgemem Allah istemedikçe.


ARIZA ADAM
Ömer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder