11 Kasım 2014 Salı

Açmadım ışıkları

İşledim birçok hata
kimilerine göre...
bilerek, düşünerek
felsefesizlikten uzak...

Bilerek oynadım kör ebeyi
açmadım ışıkları
dokundum
kokladım
ısırdım
acıttım
acıtıldım.
açmadım ışıkları...

saygılıydım bilinmezime
saygılıyım hala...

Bilerek verdim bedenime acıları
izler de kaldı
ateşlerde yandım
kıskaçlarda kısıldım
zehirler soludum
yaralara boğuldum.

Yandığında ansızın ışıklar
çırılçıplak kaldım
çıktı kokusu hatalarımın
açık oldum.
şimdiki gibi çünkü
o zaman da çocuktum
her zaman sıyrıldım
sıyrılırım.
masumdum...

Yaftaladı yüreksizler
ayıpladılar
aramadılar
kısa cevaplar verdiler
soğudular.

yılmadım...
yine aynı çocuk
yine kör ebe oyunlarım...

gözündeki bantı çıkarmadan sevene
bana öylece dokunana
ruhumu dinleyene ne mutlu...

bildim...
yok hep ışık
yok hep karanlık
ama emir ruhtan geldiğinde
kanmadım gafillere
hep sandıklarının aksine
açmadım ışıkları.


ARIZA ADAM
Ömer Dalman


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder