22 Mayıs 2018 Salı

Ol'mayı seviyorum

Köydeki Mehmet Ağa ve Huzur Anne, nasıl elinde az materyelle aydınlanıyorsa; ben de o doğallıkla bakmayı seviyorum güneşe.

Ömer Hayyam nasıl şarabıyla erenleri selamlıyorsa; ben de onunla kadeh tokuşturarak akmayı seviyorum alemlere.

İsimsiz halk ozanım, nasıl elinde sazıyla gönül tellerini alemlere bağlıyorsa; ben de onun müziği gibi hiçlikte olup, alemlere melodi olmayı seviyorum.

Kuranı Kerim'i kalbine basıp, tek yolda ilerleyen Hocam nasıl Allah'a yakınsa; ben de kitabı alnıma koyup, sayfalar arasında yok olmayı seviyorum.

Eğitimi yüksek Psişik Dostlarım nasıl inanılmaz teknik tanımlarla kendilerini üstlere taşıyorsa; ben de onları dost bilip, aynı satırların elinden tutarak, yıldızlara misafir olmayı seviyorum.

Her yoldan ol'mayı seviyorum.


Ömer Dalman
22.05.2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder