7 Ekim 2018 Pazar

O kadar mutluyum ki

Bir dostuma gidecektim bugün
pazar ya
galeyana geldim.
Dündendi sözüm...

Uykumdan geç uyandım
istemedim terk etmek rüyalarımı
orada yine çok mutluydum.
Araladığımda gözlerimi
başladı aniden hücuma
günün bela duyguları
kaçtı huzurum daha kalkmadan
inat ettim bu yüzden
tekrar daldım rüyalara
tekrar...
tekrar...

Uyanmıştı ev
kalkmak lazım dedim
kalktım
koydum kahvemi
yaktım cuaramı
açtım Gökhan Özeni
Tarkan'ı
pompaladım sesi.
Kalabalıkta yalnızlık gibi
umarsız
başladım yazmaya bugünkü şiirimi.

Ha! Dünden verdiğim söz mü?
Yine çıkamayacağım dışarı
yok ki kimseyle söyleşecek ilhamım
olsa olsa yine günün bela duyguları
ve o eşsiz
sanat dolu yalnızlığım.
Biraz sevgi, biraz huzur olursa
o kadar mutluyum ki...


Ömer Dalman
ARZ
07.10.2018


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder