8 Aralık 2020 Salı

Derinleşen Sevgi Yolları

En baştan şunu belirteyim ki; serbest akan enerjiler artık her yerde ve hepimizde... Böylece ben ne yaşıyorsam, bunu bir başkası da yaşıyor. Ben nelerle iç içeysem; bir başkası da bununla iç içe... Kendini izole etme ve izole zannetme! Tek olan Gerçeğe ortak ol ve diğerini de ortak et...

Son günlerde eşimle birlikte gökyüzünde çoğu zaman ikili şekilde, bazense tekil şekilde uçan, diğer kuşlardan bariz farklı hareketler sergileyen, zaman zaman ufalan, sonra aniden tekrar büyüyen, sonra hızla ortadan kaybolan kuş görünümlü varlıklar görüyoruz. Biz onların göklerde iş gören, bazen de bu güzel kürenin tadını çıkartan ve o sırada bir dakika veya daha kısa süre için bize görünmeyi seçen varlıklar olduğunu biliyoruz. Hatta bu görülme olayları olduğunda, aynı dakikalarda ben kameramla bir kaç çekim yapıyorum ve mutlaka gökyüzünde uçan uzaylı araçlarının o gün kamerama görüntü verdiğine şahit oluyoruz. Bir kaç kere eşim kendi telefonuyla o anki kuşları video olarak kaydettiğinde, kamera kayıtlarında o noktada hiç bir kuşun çıkmadığına da şahit olmuştuk. Onun telefonundaki kayıtları analiz ettiğimde, kuşların tersine uzay aracı görüntüleri tespit ettiğim de oldu.

Nisan 2020'den sonra algılarımın belirli bir düzeye gelmesiyle birlikte artan bu tecrübelerim sırasında, doğal olarak sürekli kendimle içsel diyaloglarım da olmakta... Mekan içinde veya gökyüzünde gözlerim aracılığıyla algıladığım şeyler artık hep oluyor. Hatta bazı çekimlerimde yine ikili olarak uçarken görüntü veren, büyük arı, farklı yapıda kuş gibi görünen varlıklar da çıkmıştı.

Kozmos'un tamamına samimi bir sevgiyle yaklaştığımdan ve hangi formu seçerse seçsin; bütün varolanlarla kendimi bir saydığımdan; artık algıladığım tüm varlıklarla aramda tarifsiz bir sevgi ve zaman zaman özlem var. Bu tarifsiz sevgi ile bezenmiş özlemin bedenimdeki duygusal ve enerjetik etkisini zaman zaman özel meditasyonlarımla nötrlemekteyim. Çünkü Sonsuz Olan'a özlem çok güçlü ve geniş alanlı bir itki yaratıyor. Bir anda memnuniyetsiz, bunalımlı ve her şeye karşı isteksiz bir hale gelebiliyorsunuz. Yaşamın bu aşamasına devam etmek için bu büyük özlemi arada nötrlemeniz ve yaşam işinize devam etmeniz gerekir.

Bu tarifsiz sevgi ve etkileşimlerim bende de çeşitli değişikliklere neden oldu. Örneğin artık evin içinde uçan bir karasineği bile kovalamıyorum. Çünkü çok benzeri varlıkları da algıladığım anlar çok oluyor. İnsanların 'orb' dediği türden ışık varlıklar ve farklı şeyler...

Ve tüm bu deneyimlerim bende bir de şu düşünceyi yarattı:

Artık gökte uçan iki kuşu görüp, onları izlemeye başladığımda, onların ille de Yükselmiş Üstat olmalarını beklemeden, onları gökyüzünde ahenk içinde uçan hayvanlar olduğu için de, yani neyse o şekilde de daha çok seviyorum. Onları sevmek için onların yüksek bilinçteki varlıklar olmasını şart koşmuyorum. Evimin salonunda uçan bir karasinekten de, ille de onun gizemli bir varlık olmasını beklemiyorum. Onu da öylece seviyorum. Zaman zaman benzer şekilde uçarken ortadan kaybolan varlıkları salonumda algılasam da; o sıradan sineği de aynı derecede seviyorum.

Aynı yaklaşımı şu an insanın her türüne karşı besleyemiyorum, çünkü insan bilinçli seçimler yapabilen bir varlık ve insanın doğal akışa uyması kendi seçimlerine bağlı... Hayvan veya böcekler bu doğal akışa kendiliğinden uyuyorlar. İnsanlara karşı halen biraz geride duran bir sevgi yaklaşımındayım, çünkü farklı tepkimelere girebiliyorlar. Ancak tabii temelde onları, bazen kendilerinin farketmedikleri bir şekilde sevmeye devam ediyorum. Sevsem de, çoğu zaman onların seçtikleri bireysel yollarında onlarla olmuyorum ve kendi yoluma bakıyorum.

Bana bu güzel duygu ve düşünceleri kazandırdığın için sana çok teşekkür ediyorum Kozmos ve Yüce Yaratan...


ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder