8 Ağustos 2021 Pazar

Böyle de olabiliyormuş aşk

Dünyanın en güzel sözcükleri yüreğine değsin
Şiir gibi aksın sevgim aşkım zerrelerine
Hiç imkansızı yaşamadım seninle
Ve böyle de olabiliyormuş aşk 
Böylesi aşka yeter mi kelime?

Kavuşamama olmadı
İmkansız olmadı
Arzularla karışmadı sevgim aşkım
Böyle de olabiliyormuş aşk
Böylesi aşka yeter mi kelime?

Tanır tanımaz eşim sensin dedim
Hemen evet dedik sardık sevgimizi seninle
Ne en sevdiğin şarkıyı
Ne en sevdiğin yemeği
Ne sevmelerini kızgınlıklarını
Hiç bilmeden sevdim seni

Böyle de olabiliyormuş aşk
Böylesi aşka yeter mi kelime?

Hiç merak etmedim kiminle ne aşklar yaşadın
Çünkü bildim kendimden hepsini sen de aşk sandın
Yaşamımı yüreğimi verdim eline
Teslim oldum senin o muhteşem sevgine
Böyle de olabiliyormuş aşk
Böylesi aşka yeter mi kelime?

İlk gözlerini gördüm gri-yeşil
Her şeyi tüm anları içinde saklayan bir derinlik gibi
O gözlerine baktığımda gördüm tüm geçmişini ve geleceğimizi
Tertemiz saf katışıksız gerçeği.

Aşkin bedenlerin çok ötesinde
ve hatta ruhların da ötesinde
O gözler beni çağırdı sana
Sarıldım sonra sımsıkı.

Böyle de olabiliyormuş aşk
Böylesi aşka yeter mi kelime?



Zuhal Atasoy Dalman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder