1 Kasım 2021 Pazartesi

Bağlarınızı Kesmek

Geçmiş, şimdi ve gelecek bağlarınızı kimseyi kırmadan kesmenizin yöntemini bilenlerdenim. Çünkü çok sevildim, el üstünde tutuldum ve buna rağmen sevdiklerim tarafında asla borçlu tutulmadım ve hesap sorulmalarla karşılaşmadım.
Bu tabii ki benim için Yaratan Allah'ın bir hediyesi...
Bağlarınızı keserken hem en basit mantık zincirinizi çalıştırın, hem de kendi psişenizin hiçliğine ve hepliğine sığınarak sonsuz özgüvende olun. Ne en basit içsel diyaloğunuzdaki mantığı bırakın, ne de sonsuz özgür olan tarafınızı bırakın. Bu iki tarafınız bir noktada buluşmadıkça, aynı bağ acı deneyimleriniz sürekli karşınıza çıkacaktır.
Basit mantığınızdan tam koparsanız, size psişeniz hesap soracaktır. Psişenizden koparsanız da mantığınız size hesap soracaktır. Öyleyse sadece sevin, ama herkese ve her şeye özveride bulunmadan, onları da onore ederek özgürlüğünüze adanın.
Lakin en üst seviyede bağları kesmek bizim işimizdir. Bu işi bize bırakmayın; orta yolda kalın.
AZRL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder