15 Aralık 2021 Çarşamba

Korumak zorundasınız

Etrafımda ve etrafımızda yapıyı ve duyguları riske sokma ihtimali olan kim hakkında tefekküre ve zincirleme düşünce tepkimesine dalsam, uzun vadede hep haklı çıkıyorum.

Ben bir medyum veya kanal değilim, ancak iyi bir analizciyim ve psişik bazı algılarım var. Dahası; doğru insan ve doğru yapı kavramlarını çoktan içselleştirmiş ve çözümlemiş bir insanım. Söz konusu yapının, yani birey, aile veya adına ne derseniz o şeyin bir şekilde kendi içinde nasıl bütün olabileceğini ve dış etkilere karşı nasıl bir koruma kalkanı ile korunması gerektiğini çok iyi biliyorum.

İçeride büyüyen ve beslenen o yüksek enerjinin, çeperler sayesinde nasıl en az sızdırma ile yapıyı optimum besleyebileceğini biliyorum ve kendi yapım içinde bu stratejiye dikkat ediyorum.

Tabii ki tamamen geçirimsiz bir yapı doğal olmaz ve tam gerçek olmaz, ancak mümkün mertebe dengelerde hareket etmeyi öneren bir insanım.

Merkezde siz ve yapınız vardır ve bu kutsanmış, bilinçlenmiş hali gerek dünyevi mantıkla, gerek ruhani kriterler eşliğinde olabildiğince denge ile korumak zorundasınız.


AZRL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder