16 Ekim 2012 Salı

Öylesine yaşamak gibi

Fazla yaşamak
sağlıklı olmak
temiz kalmak gibi ruhen...

yok bir isteğim
yok artık...
ne yaptın bana?..

aydınlık uyanmak güne
aydınlatmak geceyi
umut vermek gözlerimle
tutunmak gibi bu zincire irademle...

yok bir isteğim
yok artık...
ne yaptın bana?.

İmkanım olsa da elimde
çıkıp eylenmek
serserilik yapmak öylesine
dağıtmak gibi biraz dumanlarımı

yok bir isteğim
vallahi yok artık
ne yaptın bana, söyle?...

Şükürsüz yaşamak mı bu?
yek vücut olmadan dik durmaya çalışmak mı?
imkansızlarla uğraşmak gibi tümden
nereye kadar ayakta kalınır
onu bile bilemiyorum.

Akşamları şarabım
gün boyu dumanım
arka planda çalan müziğim
kalmamış gibi başka hiçbir şeyim
günlerimi sayıyorum
öylesine yaşamak gibi.

Ne yaptın bana, söyle?..


Arıza Adam
Ömer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder