25 Ekim 2012 Perşembe

Şehir en masum halinde

Kimi gitti İzmir'e
kimi gitti Bodrum'a
kimi gitti Maldiv'lere...
bayram bu
şehir şimdi en medenî halinde...
İpi yok ki; bağlayamazsın kimseyi inine...

Magandalar o kadar az ki trafikte
giderken kızımla bir yerden bir yere
sinirlerim hiç bozulmadı
ve çok kısa sürdü.
Şaşırdım kendime!

Ama yine de marketler hınca hınç
bir saldırı, bir mücadele
bir tıkınma paniği şehirde
kalanların hepsinin aklı midesinde, şeyinde...

Allah'ım; iyi ki bir yere kaçmamışız
pineklemeyi seçmişiz şu güzel evimizde!
yapıyorum çayımı
yapıyorum kahvemi
çakıyorum puromu, cuaramı
bakıyorum keyfime.

Kimi gitti İzmir'e
kimi gitti Bodrum'a
kimi gitti Maldivler'e
onlar dibine vuradursunlar tatilin
Arıza Adam şehirde
kendi zevkinin tavanında, şevkinde...


Arıza Adam
Ömer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder