13 Mart 2014 Perşembe

Hayranlarını her zaman savunur

Seven kitlemi asla kimsenin karşısında küçük düşürmem, düşürtmem! Bilmediğiniz zamanlarda bana 'benim kitlemin yeterli kültür düzeyinde olmadığını, yaşlarının küçük sorumsuz gençler olduğunu' açıkça belirten yakınlarım bile oluyor.

Ben bunlara anında gereken cevapları her zaman en sert şekilde veriyorum.

Siz kimsiniz lan benim kitleme, beni yaşama bağlayan bu ruhlara o ucuz dillerinizi uzatıyorsunuz?!

Sizin ederiniz, benim en rezil ve çaresiz hallerim kadar delikanlı olsaydı; zaten bu tür sözlerle karşıma gelmezdiniz! Ben bu yüzden Arıza Adam'ım ve sadece kendi aydınlanmama kavuştum ve kendi yolumu inşa ettim.

Bu gafillerin bilmediği bir şey daha var ayrıca. Benim izleyenlerim arasında her kategoriden insan vardır. Kendileriyle zaman zaman haberleşiyorum. Okumuşu da var, mühendisi de, mimarı da var. Yaşı ileri olanı da var, henüz 18'ine basmamış olanı da var. Benim farkım; sizler yani fosiller gibi ne zihnimi, ne benliğimi, ne de yaşayış şeklimi kategorize etmemiş olmamdır. Ben neysem oyum. Ben çocuğum, ben aydınım, ben bilgeyim, filozofum ve ben halkın kendisiyim. Aynen onun gibi çileden çileşeye koşarım, bana yönelen iş veya özelimdeki haksızlıklara karşı dik dururum.

Ben eğlenmeyi de severim, pis olmayı da severim, çocuklar gibi şen olmayı da, hesap sormayı da!

İşte böyle, benim gibi doğal olmayı ve felsefeli şekilde dolu dolu dibine kadar yaşamayı amaç edinmiş her izleyenim de benim canımdır! Bana gelip de, sizleri eleştiren karım dahi olsa; karşısında anıt gibi dikilirim ve mutlaka tepkimi gösteririm!

Ha!.. Bu mesajımla ilgili olarak, 'Popülerliği artırıp kitlenin kalbine temas amaçlı güzellemeler' diyenler olabilir. Ama öyle değil... Ben aynen bu konuda eşimle kavga eden adamım mesela. diğer sülale elemanlarımla da... Ama tabii ki hislerimi arada kitleye açarak, gönül bağımı kuvvetlendirip, daha çok seven elde etmek istiyorum. Ama takdir edilmek için bazen seslenmem de lazım ki ruhum beslensin.

Beni hayata bağladığınız için, benle eğlendiğiniz, benle düşündüğünüz için size sonsuz kere teşekkür ederim. Allah'ımıza şükürler olsun.


ARIZA ADAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder