13 Mart 2014 Perşembe

Rüyalarındaki önemli temasları

Michael Jackson:

Kendisini uzun aralıklarla da olsa yıllarca rüyalarımda gördüm. Toplasanız onbeşi geçmez ama.

Uzun yıllar rüyamda görmeme rağmen o sırada hiç yakınına gidemedim ve temas edemedim. Bu yıl nedense bir fark oluştu bu anlamda ve son birkaç rüyamda ona dokundum, hatta ingilizce iki-üç cümlelik sohbet bile ettim. Çok ilginç bir etkileşimdi. Daha geçenlerde de oldu bu bir kere. Muhteşem bir motivasyon...

Unutmayın; Yaratan bizden sınırları aşmayı ve alemlere ulaşmayı istedi en başta. Bu sırra inananlar çok şeyin mümkün olduğunu zaten bilir.

İnsan resmen bir başka biriyle temas edebiliyor rüyasında ölü veya canlı. Ona dokunmuş ve onunla bir iki cümle konuşabilmiş olmak beni çok pozitif etkiliyor. O gün kalktığımda etkisi üzerimden asla silinmiyor. Hatta hayat boyu sürebiliyor o moral bir köşede saklı olarak.

Unutmayın; benlik sonsuzdur, sınırları yoktur. Beden sınırı sadece çözülmesi gereken zevkli bir şifredir. Edindiğiniz ve varlığınızda ortaya çıkarttığınız bir gizem, o andan itibaren sizin benliğinizde dilediğiniz zaman kullanıma hazır bir mucizedir. Zaman sınırı asla yoktur. Alemlerde zamanın olmağı dini bilgisini de hatırlayın ve inanın.


Zeki Müren:

Kendisini her zaman çok dinlemiş, şarkılarından ilhamlar almış bir insanım. Zeki Müren de bir çok sanatçı gibi benliğindeki bir çok sınırı doğuştan kaldırmış bir ruhtur.

Onu rüyamda bir kere gördüm, ancak konuşamadım kendisiyle. O zaman hayattaydı henüz.

Karanlık bir odada, kapıya arkası döbük şekilde bağdaş kurarak oturmuştu ve Kur-an okuyordu. Sadece ona sakince baktım, biraz onu dinledim ve sonra oradan ayrıldım.


Kenan Doğulu:

Onu asla normal hayatta görmedim. Gittiği barı bilirim, ben de gittim o bara sahibini iyi tanıdığım için, ancak hiç denk gelmedim. Sanırım ben uyurken o ayakta olduğu içindir!..

Rüyamda onunla, Bebek semptimizin sırtlarındaki bir apartmandaki dairesinde epeyce görüştüm. Saçları uzunkenki haliydi. Çok da güzeldi yüzü...

Neşeli ve samimi bir görüşmeydi. Çok ilham aldım o rüyadan da.

Kenan'ın içsel olaylarını bilmem, ama rüyama kadar girdiyse ve bana ilham verdiyse, vardır bir güzelliği diye düşünüyorum.

Unutmayın; ruhsal alemde kimin yakınınız olduğunu yaşayan bedeninizi aşmadan tam anlayamazsınız.


ARIZA ADAM
Ömer Dalman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder