10 Mart 2014 Pazartesi

Ne alaka?

Kokuyorsun diyor bana
küfrediyorsun diyor.
Sadece yanlış tarafından bakıyor.

Beslenmedikçe sevgiyle bu ruh
okşanmadıkça başım çocuklar gibi
görmedikçe israrımı en saf haliyle
düşman ilan edersin tabii beni!

Düşmanlığımsa çok serttir
lekem ömür boyu çıkmaz
pis kokum ruhuna siner demiştim
almadın ciddiye...

Şimdi parçalanıyorsun
kenelerim teninde
kesif ceset kokum üzerinde
kalkmaya çalışıyorsun ayağa
ve hala
hala düşmansın bana
koynundaki adama.

Barış peşindeyim en baştan beri
sense hala inatçı bir düşman.
İşler bekliyor
zararlar peşpeşe
düşmanların gıyabında...
ve yardım etmek isterken ben hala
yine oynadın hep yanlış ata.

Kokuyorsun diyorsun
küfretme diyorsun bana?!
Kafayı mı yedin sen?
ne içtin sen?!

Ciddi misin?
ne alaka?..


ARIZA ADAM
Ömer Dalman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder