6 Ağustos 2020 Perşembe

Neden ol'masın?..

Bugün niyet ediyorum şimdi: Bir 10 dklık doğaçlama gökyüzü çekimi yapacağım ve inşallah göksel kardeşlerimizden görüntülü selam alacağız. Bu niyetimi okuyup da bana ve kozmosa katıksız sevgisini gönderen dostlarımla birlikte çekmiş olacağım videoyu. Hepimizin mucizelere kucak açtığını, kabul ettiğini ve bundan neşe duyduğunu ifade edeceğim bu şekilde. Eğer benim gibi video veya fotoğraf çekmeyi sevenler varsa; aynen onların da o anki niyetinde ben de olacağım.Hepimiz için görüyorum. Hepimiz hepimiz için görelim. Kendimizden bilelim.

İçsel Aydınlık için onlara ihtiyacımız var demek istemiyorum. Kardeşlerimizi seviyorum diyorum. Çocukken zengin ailenin pahalı ve otomatik oyuncaklara sahip çocuklarıyla apartmanın aynı bahçesinde oynardık ve birbirimizin imkanlarından zaman zaman faydalanırdık. Halbuki bahçe hepimizindi. Neden olmasın?

Sevgi sevgi sevgi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder