4 Ağustos 2020 Salı

Saygıyla Aldatmak

Benden yıllarca 'sadece yaşın büyük diye' saygı ve kabul gördüysen, senden ve Allah'tan özür dilerim. Cesaretsizlikten ve seni kırıp da suçlanma korkusundan bu yalana aracı oldum. Senin bu şekilde aldatılarak, bilinçsizce bu hayatı çarçur etmene aracı olduğum için sadece senden değil, atalarından da özür dilerim. Bile bile nasıl da bu kör zincirin kopmasına izin vermedim?.. Belki de bu yüzden, bile bile daha çok aldatmamak için bir yaştan sonra senden uzaklaştım ve seninle az görüştüm.

Hala sesim çıkmıyor, hala bile bile susuyorum. Katlanmak zor... Şimdi sen de diğerleri gibi yalanı kucaklamış şekilde göçüp gideceksin. Seni yıllarca aldatarak belki seni kazanmış gibi göründüm, ama sen kendini kaybettin.

Keşke sen de biraz gözlerini açıp, kendinle gerçekten ilgilenseydin.

En azından artık hiç bir küçük yaştaki yakınımı ve temas ettiğim gençleri aldatmamaya özen gösteriyorum. Bu kör zincir belki benden sonra parçalanır, belki affedilirim.


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder