25 Ocak 2014 Cumartesi

Haberin bile yok

Bu gece
evet bu gece!
antibiyotikli olmama rağmen
içiyorum!

bir şişe kırmızıyı inadına deviriyorum!

bundan haberin bile yok!
çok uzaktasın ya!!!

aynı çatı altında, aynı duvarlar arasında
ölüme terkedilmiş
belki sende bitirilmiş bir ben
yaşasa ölse ne yazar?..

birbirinden haberi olmayan kuşlar
yuvadan uçmuş, uçmamış
bir kedi kapmış birini, götürmüş
ne yazar?..

Ölürsem bu gece kendi yuvamda
haberimi alırsın merak etme
belki hatta ilk sen duyarsın?
belli mi olur?!..

dizlerini döver misin ardımdan
emin değilim?..
beton duvar ruhun
törpülenmiş duyguların
dinmiş, susmuş ateşin
farkeder misin yokluğumu
emin değilim?..

Ne aşktı bir zamanlar
ne sevgiydi
ne yakınlıktı değil mi?
ama şimdi bak
dipliyorum şişeyi
midemde antibiyotiklerim
haberin bile yok!?..

İnsan bir sormaz mı?
merak etmez mi
ne yapar bu adam odasında
iyi midir kafasının tası
keyfi kaçık mı?

Neyse...
neyse canım...
ben seni
güzel anılarımızla hatırlayacağım.


ARIZA ADAM
Ömer Dalman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder