11 Ocak 2021 Pazartesi

Sınır yok, Tanım yok, Sonsuzluk var.

Okuduğum eski spritüel kanal bilgilerinde bir yükselmiş üstat; sizin gemi dediklerinize biz aslında Işık Taşıtı diyoruz diyordu. Yani tamamen insanların düşündüğü şekilde demirden, metalden bir teknoloji söz konusu değil diyordu. Hatta bazen gemi diye gördüğünüz o şey doğrudan kendimiziz diye de ekliyordu.

Bu yüzden algıları ve tanımları aşmak çok önemli. İddia ediyorum odanızın içinde insanların 'Orb' dedikleri şeylerden bazıları melek, üstat ve hatta bir uzay aracının ölçeği değişmiş hali olabilir.
Şahsen bireysel olarak gözüm açıkken veya kapalıyken şekilli akan enerjiler, bazen araçlar, bazen buğulu etkiler yaşayan biriyim. Bazen sıkıntılı olduğumda veya üzerimde basınç hissettiğimde bana yukarıdan adım adım ritmik akan enerjilerin şekilleri de değişiyor. Şekillerde sınır yok. İlle odaklanmak için gözlerinizi kapatmanız da gerekmiyor. Tam odaklanınca baktığınız tavanda dairesel enerjetik bir pencereden aynı enerjileri ve uzayı görmeniz mümkün... Önemli olan sonsuz olasılıklara açık olmak.
Zaten kozmos bizim her şeyin sınırsız ve mümkün olduğu gerçeği ile bir ol'mamızı amaçlıyor.
Odaklandığınızda "Uzay, bana gel ve önümde netleş lütfen." demeyi deneyin. Sizin bir yere gitmenize her zaman gerek yok. Projeksiyonlar o kadar sınırsız ki...
Bu deneyimlerimi kendime ve tüm eş bilinçlere naçizane bir hediye olarak anlatacağım bir videom da olacak.
"Sen yeter ki sev ve dile... Biz senin masal dediğini anda senin gerçeğin kılarız."...


ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder