12 Ağustos 2018 Pazar

Kendin ol öyle gel

Size; kendiniz olun, kendinizle coşun, sonra dostum olun diyorum.

Size; kendinizi özgür bırakın, heyecanlarınızı tanımlayın, sonra dostum olun diyorum.

Özlemlerinizi keşfedin, gereğince deneyimleyin, özgürleşin, sonra dostum olun diyorum.

Kendinizi sevin önce ve yaşayın. Sevdiğinizi de böylece sevin diyorum.

Dağıtmayın etrafınızı...

Kurduğunuz binayı, o güzel pencerelerin camlarını, harika duvar boyalarını...

Değişeceksiniz. Çünkü yıllarca kendinizi baskı altında tuttunuz. Belki baskı altında sevdiniz, arzularınızı perdelediniz.

Değiştiğinizde öz güveniniz artacak. Enerjiler özgür kalacak. Coşacaksınız ve yeni halinizi seveceksiniz. Bu süre içinde ilk kurduğunuz o binanın eskimiş yapısı itecek sizi bazen. Binayı tümüyle yıkmadan, usta dokunuşlarla usulca yenileyeceksiniz. İçeride yaşayanları zaman zaman sarsarak, ama onları da özgürce severek...

Zordur kendini kazanmak ve kazandıktan sonra etrafını yıkmadan, büyüyerek devam etmek.

Dostlarınız, sevgiliniz, eşiniz, çocuğunuz sizi bu halinizle daha çok sevecek. Aslında sevmek de zorundalar!..

Böylece dağılarak büyüyen bireyler değil; ustaca genişleyen, açan çiçekler olarak bir tarla olacaksınız.

Bana kendin ol ve sonra gel...


Ömer Dalman
ARZ
12.08.2018


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder