21 Eylül 2020 Pazartesi

Böyle sever beni Baba

Kahretsin yine geciktim randevuma!
Büyünün En Büyüğü bekledi
Değnek bende
kaldı yine elimde
geçti saat
sular aktı gitti çeşmeden
kaldı kova elimde
doğdu güneş çoktan!

Kahretsin yine geciktim randevuma!
Kendimi tanıtacaktım tam da
değnek bende, yardım yok
Tatlı Cadı yanıbaşımda
dışarısı kimsesiz
ne varsa içeride.

Girdi araya kelimeler
uyandı insanlar rüyaya
kaybetmedim umudu
sakladım sonraya
geçti saat
koymuşum insan zamanına
Tatlı Cadı yanıbaşımda...

Bin görüp, bir gösterdim
bir duyup, bin söyledim
sağırlar sürüsü!
şımarığın teki Ben
umursamam
çile tokatları manyağı
kimine göre kırmış kafayı...

Saklamam kendime
giyip üzerime çıkarım
ters dikişli elbise
don atlet bazen evde
umursamam
en kralı gelsin!
gözü kara fedaisi ışığın takar mı?!..
böyle sever beni Baba...

Çok şey var masamda
kazandırmaz size sizden başka
eğleniyorum sadece!
Giydiğiniz elbise yırtılasıca
utanın çıplak kalıp
bakamayın yüzünüze!

Paket ambalajsınız diye
eğleniyorum sadece!
gözü kara fedaisi ışığın takar mı?!..
böyle sever beni Baba...

Kabullerimizi tokuşturalım mı?
Kırsan ne olur ki benimkini?
umursamam tek lafı
bitti süren çoktan
ne olur ki göstersen?
bitti nezaket, kurdeleli paket
şimdi şımarma zamanı!
böyle sever beni Baba...

Gösterdim Göğü defalarca
ister sına, ister sınama
çıplak kalacaksın sonunda!
Görmek ister misin Duvarlarımı?..
Sokacak mısın aralıktan başını?
Yapabilir misin?!..
görmenin önemi kaldı mı?
kendini devraldın mı?..
Sence artık takar mı?!

Sizi yalan solumuş ödlekler!
tokuşturalım mı duvarlarımızı?!
Duvarla Uzay birbirine kaynar mı?
aradaysan elin yanar mı?
Görsen ne olacak
eğleniyorum sadece!
geçti zaten zaman
körsün İnsan!..
Kahretsin yine geciktim randevuma!
İsmimi söyleyecektim ona.

Ben kaçar haydi
sıkıldım oynaşmaktan
şımarma zamanı!

Böyle sever beni Baba.


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder