18 Eylül 2020 Cuma

Bunlar berbat şeyler.

Bölünmüş aileler
ağabey kardeş sırra kadem bihaber
mezardan mezara öpüşmeler
sahte gözyaşları, yalan vicdan, gülümsemeler
ıııyyyyy! İğreniyorum!..
bunlar berbat şeyler...

Bayramdan bayrama telefon mesajları
unutulan silinen geçmiş anıları
geçmiş üzerine dikilmiş sevgisiz binaları
ıııyyyyy! İğreniyorum!..
bunlar berbat şeyler...

Şeytan karı, İblis Kaynana dedikoduları
mağdur tüm sülale; kardeşleri ayırdı
yeğenler şimdi birbirinden bihaber
ıııyyyyy! İğreniyorum!..
bunlar berbat şeyler...

Yedi kat yabancı olsa şaşırır
akraba bu işlere nasıl kalkışır?!
susuz kalsan yardım dilesen
şeytan bunlar bildiğin
senin yerine, gider Şeytan'la barışır.

Bölünmüş aileler
kardeşler birbirinden bihaber
bir de üstüne sinsi muharebeler?!
Şeytan bile bunları istemeden döller
ıııyyyyy! İğreniyorum!
bunlar berbat şeyler...


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder