16 Eylül 2020 Çarşamba

Yeter ki beni dahil etmeyin.

Alın tüm detaylarınızı, çokluklarınızı, boşluklarınızı, dertlerinizi-tasalarınızı nerenize sokarsanız sokun; ancak beni dahil etmeyin!.. İnadına devam edin eşelemeye! İnadına devam edin aptal aptal birbirinize bakıp eleştirmeye.

Evet evet işte öyle! Daha dibe, daha derine doğru kazın! Yorun çelimsiz kollarınızı bir bok nedensizlik için!.. Evet aynen öyle yapın! Yukarı doğru bakmayın! Dibe inin ama asla kalbin derinliğine inmeyin! Tam da öyle işte, aferin!..

Sonra da övünün "Ne çok mücadele ettim, kimleri büyüttüm, yetiştirdim maşallah bana." diye.

Tabii zaten bu yüzden harika durumdasınız ya!.. Muhteşem bireyler, çözümcü düzeyli tartışmalar, saygı-sevgi, vicdan harikasınız!

Aynen böyle devam edin. Bu gerçeklik ayağınızdan altından anda çekildiğinde de yine o acımalık yemeklik çaresiz insan suratlarınızla "Ama nedeeeen?" diye şaşkın şaşkın bakarsınız birbirinize...

Harika olsaydınız, hayatı ele alışınız işlemiş olsaydı şu an bu durumda olur muydunuz?..

Şimdi alın tüm detaylarınızı, çözümsüzlük aşkınızla bezenmiş tartışmalarınızı, uzlaşmazlıklarınızı ve defolun! Yeter ki beni dahil etmeyin. İnanın kafamı karıştırıyor ve üzüyorsunuz.


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder