25 Ekim 2020 Pazar

Geçmiş Kral'a saygı

Beklerlermiş beni
el pençe divan, sevgi seli
anlarım sizi
geçmiş Krala saygı...

Buraya kadar gelmiş
derler kutlamaya az kaldı
ışık ışık sarmalamış
gözler kapalı, renkler baki
ufuk yakın
burada benimle her an...

İnsan ol'duk katlandık
değer gördük, paklandık
güç kapıda, sesler arttı
dayanamazlar bilirim
geçmiş Krala saygı...

İnsan henüz kalbim
bedenim etli kemik
ne edeyim?
pek de istemedim
söz verdim geldim.

Anlarım heyecanını
beklemeni
ışık duşu, renk cümbüşü
taktir ederim
sevgine, aşkına takıntım
ben size zaten kapıldım
geçmişimin sonsuzları
kanatlı melek
garip kuş
uzayın fatihi
aşkımın göz yaşları
beklermiş beni Orada
canlarım benim!

Ancak sürprizim var
önce lütfen
hazır ol
tahtımı hazırla!
geçmiş Krala saygı...


ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder