19 Ekim 2020 Pazartesi

Ol'ması gerekenim

Çoğu akşam alkollü içki içiyorsam; "alkolik" değilim. Sadece keyfe izin verdim.

UFO'lar benim kamerama devamlı görünüyorlarsa "UFO'cu" değilim. Bunu hakettim.

Hayatın derin anlam ve sonuçlarını iletiyorsam; "Spiritüalist" değilim. Konuşan bir kaşifim.

Her gün meditasyon yapıyorsam; "Meditatör" değilim. İhtiyaç ve çekim hissettim.

Sadece 'her şeyi doğal kabul eden' İnsanım. Ol'ması gerekenim...


Siyasi parti liderlerinin ne dediklerini takip ediyorsam; "partizan" değilim.

Atatürk'ü seviyorsam; "Atatürkçü" değilim.

Sık et yiyorsam; "etobur" değilim. Sık sebze de yiyenim...

Arada insanları güldürüyorsam; "komedyen" değilim. Sadece arada ben de eğlenirim.

Bugünü burada yaşıyorsam; yarın burada değilim. Çünkü her yer benim.

Yansıttıklarımla beni tarifliyorsan; ben o değilim.

Sadece 'her şeyi doğal kabul eden' İnsanım. Ol'ması gerekenim...


ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder