16 Ekim 2020 Cuma

Kanma!

Kim demiş hayalperestmişim diye? Uçup kaçıp, dünyayı boş vermişim diye?..

Kim demiş bedenimde değilmişim, uzaklardaymış bilincim diye?..

Buradaydım, buradayım ve bir süre daha burada olacağım!

Kim demiş uçup kaçmışım diye? Sevginin dibinde, nefretin zirvesinde, insanlığın çözümünde, gerçeğin en genişinde o kadar oldum ki... Kaldı mı bir fark zannediyorsun?.. Her şeyle bir'leştim.

Gitmiyorum ki uzaya, uzaklara!? Gel diyorum, çağırıyorum karşıma!.. Bedenim burada, ben burada, hepsi bir arada... Neden uzak olsun ki?..

Hediyelere en baştan sahipsin. Onları uzak kılan sensin!.. Tüm evrene yayıldığında; hediyelerlesin, hatta hediye sensin!.. Kucak açanın ellerini boş bırakır mı Yaratan? Hiç açtın mı sen de kucağını şüphe etmeden?..

Kim demiş Aydınlananlar hayalperest, gerçeklerden uzak diye?! Gerçeklerinizin değiştiğini görmez misin?..

Mabed Bedenler hiç bırakılmadı ve hiç yalnız kalmadı. Kapadık gözleri zaman zaman, sonsuz ol'duk. Anda bedene elimizde ne varsa getirdik sunduk, onu kutsadık, şifalandırdık.

İnadına kapılma dünyaya; geç kum saatinin öbür tarafına! Bir ayağın bağlı zaten dünyaya. Korkma; uçup kaçmazsın! Kanma Gafiller Ordusu'nun vampir halkına!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder