29 Haziran 2020 Pazartesi

Kozmik Faşizm

Hayrı, faydayı, emeği parayla ölçmek... Hem de bunu kozmik, evrensel misyon yürüten sanal bir grup üzerinden gerçekleştirmek, o grubu yönetmek... Grup açılırken ortaya para mı kondu? Yooo?.. Tek tuşla 'yeni grup kur' dendi ve açıldı.

Grup kalabalıktı. Fotoğraflar, araştırmalar, videolar... Aslında çok kapsamlı ve başarılıydı. Ama bana garip gelen bir şeyler vardı. Yönetim kendini devlet başkanı gibi görüyordu. Çıktım, yine girdim Çıktım, yine girdim. Gelgitlerdeydim...

Fazla ego, fazla otorite hissetmiştim. Beni düşündüren buydu. Yine de hizmete devam ettim, çünkü ben de psişiklerdendim. İçerik olarak ne kadar inanılmaz, kalabalık ve nitelikli olsa da; en tepede bir ego ve otorite vardı. Bense her ne kategoriyi temsil ederse etsin; böylesi otoriteye hep karşıydım. Ancak nötr tarafta kalarak, hizmetlerime devam ettim. Bildiğin Annunaki kafası vardı. Uzayla ilgilenen herkes yüksek ruh olacak değil ya?.. Yüksek Ruh olmak, merhamet, hoşgörü, sorgusuz sevgi ve samimiyet gibi meziyetler ister. Hükmetmek, yetkiyi kesmek, sürekli yargılamak ve insanları değerlendirmek, tersine sizi negatif kutba çeker. Hele hayrı, faydayı, emeği parayla ölçmek!?.. Gerçek Bilgeler bunu bir kaç davranışınızdan hemen anlarlar.

Hedefte resmi işler yapmak olunca sanal ortam üzerine maddi destek ihtiyacı da ekledi. Kaldı ki bu da normal... Ancak para ile ilgili elini taşın altına herhangi bir sebeple koymayan üyeleri kendince yargılamak, onların yeterince katkıda bulunmadığını düşünmek ve sert kararlar almak nedir?.. Bir nevi kozmik faşizm bu... Kozmik olmaya büyük saygım vardır ve kozmik olan'ı kendimden bilirim, ancak faşizm onun başına eklendiyse tümünün üzerini çizerim. Parayla katkıda bulunmamış üyeler hakkında kendince gerekçelerle karar vermek ve yetkileri onlardan almak... İşte bu çok sakat!..

Bu yüzden ara ara hep odaklandığım gibi, bugün yine varlık merkezimden gelen bir itkiyle o gruptan çıkmaya karar verdim. Karşımdaki şey alemlerin en zengin içerikli, büyüleyici teknolojideki bir varoluş bile olsa; en öz değerleri onda bulamazsam kendimi ondan kopartırım. İlle de grupsa zaten bundan başka onlarcası var. Onlara hizmet ederim varlığımla ara sıra, ama bir daha böylesi bir kozmik faşizme asla katkıda bulunmam.

Karar verildi ve o gruptan, bir daha hiç dahil olmamak üzere ayrılındı.


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder