29 Haziran 2020 Pazartesi

Saat 06:30'da

Bu sabah yine saat 06:00'da kalktım.
Yooo saati kurdum sanmayın
bildiğin otomatiğinden kalktım.

Kargalar yememişti henüz boklarını
güneş doğmamıştı, hava serin
karşı dağların üzerleri henüz gölgeli
yaz havası sepserin...
bu sabah yine saat 06:00'da kalktım.

Gökyüzünü selamladım önce
aldım selamımı harbiden
sundum şükranlarımı Yaratan'a
işe gidenler başlamıştı koşuşturmaya
bu sabah yine saat 06:00'da kalktım.

Biraz da akşamdan kalmaydım
sevmem aldatmayı akşamları
alırım mutlaka 4 ölçek şurubumdan
uyuyamam yoksa akıl fazlamdan
kesintisiz alemlerin sesini duymaktan
her ne kadar içmiş olsam da akşamdan
bu sabah yine saat 06:00'da kalktım.

Sanırlar söylediklerimiz masal
halbuki tutunduklarının hepsi yalan
en kıyak kafamla bile gülerim onlara!
bu sabah yine saat 06:00'da kalktım.


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder