18 Temmuz 2020 Cumartesi

3 Günlük UFO Tatili!

Oh be... UFO videoları editlemeden geçen 2. gün! Kendime üç günlük UFO tatili verdim ve söz konusu yüksek uygarlığa da dilekçemi verdim   Dilekçe derken şaka yollu söyledim. Hiç bir şeye zorlanmamaktayım. Sadece aldığım ışığı ve hediye kabul ettim ve canım istediği zaman ona odaklanıyorum. En çok önem verdiğim kriter dostlukta, samimiyet, özgürlük ve çocuksuluktur. Müdahale bana kraldan bile gelse; reddederim.

Yarına kadar sorumsuz ve rahatım! deeeermişim! Ama onları sürekli özlüyor, içsel mesajlar gönderiyor ve yarını bekliyorum.

Bu arada çok önemli bir noktaya dikkat çekmek istiyorum:

Karşımızdakiler her ne dereceden olursa olsunlar, kaç ışık yılı uzaktan geliyorlarsa gelsinler; zerrelerde ve nurda aramızda hiç bir fark yok. Üstünlermiş gözüyle bakan herkes aldatmaca bir büyüdedir. Hayran olmak derseniz; yaptıkları şeylere, hayata gösterdikleri duruşa ve teknolojilerine hayran olunabilir. Ancak bir karar mekanizması, otorite, eteklerine tutunulacak bir mürşit gibi bakanlar büyük kandırmaca içindedirler.

Kozmos bizzat karakterli ruhları sever; diğerlerini olsa olsa amaçları için kullanır.

Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder