22 Temmuz 2020 Çarşamba

Günlük Sohbetler | Salı Kafası



21.07.2020 tarihli sabahın köründe çektiğim bu sohbet videosunda büyük problemler oldu. AVS Editor'le editleyip, rendera bıraktığım her seferinde hata verdi ve program kapandı. Bugün yani 22.07.2020 günü bu sefer de aynı videoyu OpenShot isimli programla editledim en baştan. Bu sefer bazı bölümlerde ses bir saniye kadar kayık oldu. Gittim parça görüntüyü sese çevirip, görüntünün üzerine ayrıca montaj yaptım. Görünüşte sonuç iyiydi, ancak renderdan çıkınca sesler tüm video boyunca bir saniye kadar yine kaymıştı. Tam yayına aldım; içime sinmediğinden tekrar kaldırdım ve son bir operasyonla ses kaymasını gidererek, zafere ulaştım! :) Canlı Yayın denememe de çok az kaldı. Hele bir sinirlerim rahatlasın! İki gündür anam ağladı teknik sorunlardan. Vardır bunda da bir hayır tabii. Ne çektim ben bu sohbettimden, ne çektim!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder