6 Temmuz 2020 Pazartesi

Z Kuşağı gelmiş Hoş gelmiş!

Z Kuşağı gelmiş büyümüş de kapımıza dayanmış! Hatta yanı başımızda bağrımızda taşıyormuşuz onları da pek haberimiz yokmuş! Hay hay! Başım üstüne... Bende s-kıntı yok genç kardeşim. Her türlü uyarım. Neden mi?..

Yahu kardeşim sende Z varsa; bende alfabenin tümü var! A'dan girdik, ıkına sıkıla Z'ye kadar geldik. Biz bu yolculuk boyunca neler çektik sen biliyor musun? Çakan çaktı gitti, veren verdi ayarı gitti. Çalıştık didindik, eğrildik büküldük, baktık olmuyor külliyen salağa yattık filan... En sonunda baktım olmuyor; fosile bağlamış kendi jenerasyonum gibi olmanın çözüm olmadığını gördüm ve harfleri tümden silip, olayı doğrudan Hiçlik'e bağladım. Ooooh miiissss!..

Bak vallahi genç kardeşim; sen de aynen öyle yap. Şimdi sizi Z diye yüceltirler, size bir sürü anlamlar yüklerler, ama puşt dünya burası. Bir bakarsın sonra efendiler sizi de yok saymaya karar verirler ve bu sefer de sizden de üstlerden geldiğini dayatacakları başka bir harfi lanse ederler! E sen böbürlenirsen, kendinle fazla övünürsen ve sana verilene tam gaz uyarsan; emin ol sonunda senin de kullanım süreni bitti ilan ederler! Yeme sakın yeme!

Sen de gel, benim gibi tüm alfabeyi yala yut önce. Sonra da aynen benim gibi olayı Hiçlik'e bağla; sonra sal git gitsin oooooh! Ne zaman var, ne mekan ve her şey bir ilüzyon...


Ömer Dalman
ARZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder